Finansiālās garantijas

Tirgojot kopā ar Admiral Markets, Jūs esat aizsargāts ar mūsu stabilo finansiālo nodrošinājuma kārtību un klientu aprūpes politiku.

Klienta līdzekļu sadalījums

Saskaņā ar FCA noteikumiem, visu klientu nauda tiek turēta pilnīgi izolēti no mūsu pašu aktīviem reglamentētā EEA kredītiestādē. Tas nodrošina, ka klientu līdzekļi ir pieejami viņiem visu laiku, un mēs tos nevaram izmantot jebkādiem citiem mērķiem. Šo kārtību kontrolē un pārbauda mūsu auditori.

Finanšu pakalpojumu kompensēšanas shēma (FSCS)

Maz ticamā gadījumā, ja mēs nokļūstam finansiālas grūtībās, un atsevišķiem klientiem ir līdzekļu iztrūkums, privātpersona vai mazs uzņēmums var pretendēt uz kompensāciju no FSCS. Kompensācijas summa ir līdz £50,000.

Ja banka, kas tiek izmantota klientu naudas turēšanai tiek likvidēta, visi zaudējumi tiks dalīti proporcionāli klientu depozīta daļai no kopējās summas, kas glabājas bankā. Visi līdzekļi, kas tā rezultātā zaudēti, tiks segti no FSCS līdz £ 75.000 katram klientam.

Godīga klientu apkalpošana

Admiral Markets Jūsu intereses tur pirmajā vietā. Mēs pilnībā atbilstam FCA principus, kas paredz katrai regulētai finanšu sabiedrībai - 'pienācīgi ņemt vērā savu klientu intereses un izturēties pret viņiem godīgi'.

Tas nozīmē, ka mēs esam apņēmušies aizsargāt Jūsu intereses, visā ko mēs darām, veicinot mūsu pakalpojumus un iesakot produktus caur pēc pārdošanas apkalpošanu, un apstrādājot sūdzības (skat. zemāk).

Mēs arī pārliecināmies, ka mūsu komanda vienmēr iet kopsolī ar jauniem attīstības virzieniem, lai varētu uzlabot mūsu pakalpojumu kvalitāti.

Sūdzības

Mēs ceram, ka Jums nekad nebūs iemesla sūdzēties par mūsu pakalpojumiem. Bet, ja tas ir nepieciešams, mēs izskatīsim sūdzības nekavējoties un taisnīgi, atbilstoši FCA pamatnostādnēm. Jūs varat sazināties ar mūsu sūdzību apstrādes un atbilstības komandu izmantojot e-pastu compliance@admiralmarkets.co.uk. Mēs arī aicinām mūsu komandu iesniegt uzlabojumus, kas pamatoti uz klientu atsauksmēm.